در برگزاري مسابقات جام جهاني 2010 كه از بيست و يكم خرداد ماه آغاز ميشود انشالله سرويس های بستر تلفن همراه اپراتور دوم مشتركان ايرانسل و اول یعنی همراه اول را بزودی ارایه خواهیم کرد
در مسابقات جام جهانی فوتبال دو بخش اطلاعرساني و سرگرمي به مشتركان ايرانسل و همراه اول از طریق این سایت ارایه ميشود.
مجموع این سرويسهاي ارزش افزوده همراه اول و ایرانسل شامل پيشبيني بازيها، پيشبيني بهترين بازيكن، معرفی تيم محبوب، اخبار فوتبال جام جهانی 2010 ، محصولات فيفا در جام جهانی فوتبال و آخرين نتايج بازيها خواهد بود.در مورد نحوه استفاده مشتركان ایرانسل و همراه اول از اين سرويسهابه زودی اخباری اعلام میشود كاربر سایت ایستگاه پخش زنده فوتبال براي استفاده از خدمات ارزش افزوده ميتواند يك پيامك بدون متن به شماره ای که بعدا اعلام خواهد شد ارسال كند كه در ادامه فهرست سرويسها شامل شش سرويس كلي ارایه شده توسط سایت ایستگاه پخش زنده براي وي ارسال ميشود، سپس كاربر كد سرويس مورد علاقهاش را به همان شماره که اعلام خواهد شد در قالب يك پيامك جديد ارسال ميكند.
به عنوان نمونه براي استفاده از سرويس پيشبيني بازيها ابتدا كاربر ميبايد شماره 32 را در قالب پيامك به شماره .... ارسال كند، سپس فهرست بازيهاي همان روز در قالب يك پيامك جديد براي كاربر ارسال ميشود كه در آن براي هر بازي يك شماره پيشبيني شده است. كاربر شماره بازي مورد نظرش را مجددا در قالب يك پيامك جديد به شماره 2010 ارسال ميكند، در نتيجه فهرست جديد شامل برد تيم الف، برد تيم ب يا مساوي براي كاربر پيامك ميشود و كاربر ميتواند پيشبيني خود را تا قبل از آغاز نيمه دوم در قالب پيامكي به شماره .... ارسال كند و در صورت درست بودن پيشبيني در قرعهكشي جوايز شركت كند.
با انتخاب شماره 34 توسط كاربر و ارسال شماره به 2010 فهرستي شامل 10 تيم محبوب جام جهاني براي وي ارسال ميشود و كاربر با انتخاب تيم محبوب خود ميتواند از نتيجه بازي، زمان بازي، تركيب تيم، نتايج بازيهاي رودررو، حواشي، خلاصه بازي، درخواست همه سرويسها، مشخصات اعضاي تيم و محصولات چند رسانهاي شامل تصوير و تم استفاده كند.
هفت سرويس اول ارايه شده در اين بخش عضويتياند كه با انتخاب هر يك از آنها در روز بازي تيم محبوب انتخابي محتواي مورد نظر دريافت ميشود، که برای عضویت باید به سایت پرداخت دات کام مراجعه کرد همچنين كاربر با انتخاب محتواي چند رسانهاي در قالب يك پيامك يا يك لينك اينترنتي دريافت ميكند. طرفداران يك تيم خاص ميتوانند از تخفيف ويژه برخوردار شوند، به اینصورت که در فهرست خدمات مربوط به تيم محبوب كد خاصي براي طرفداران همان تيم پيشبيني شده كه با شماره گيري آن كد، طرفداران همان تيم ميتوانند از تخفيف ويژه تلفني و ارسال SMS به يكديگر استفاده كنند.
خدمات ارايه شده در بخش اخبار : در اين بخش كاربران فهرستي از خدمات شامل اخبار داغ، مهمترين خبرها، زمان بازيهاي امروز و زمان بازيهاي هر روز را روزانه دريافت ميكنند.
خدمات محصولات فيفا شامل تصاوير، تم، ويديو، بازي و آهنگ پيشواز است.
براي درك بهتر كاربران از نحوه عملكرد هر يك از سرويسها توضيحاتي نيز در پيامك هر مرحله وجود دارد.
نحوه دريافت هزينههاي استفاده از خدمات پیامک در جام جهانی فوتبال : بخشي از خدمات در همان لحظه درخواست كاربر، با كسر مبلغي از اعتبار به وي ارايه ميشود كه مبلغ مورد نظر در زمان معرفي سرويس به اطلاع كاربر ميرسد. بخش ديگري از خدمات نيز براساس اشتراك كاربر پس از تاييد وي از مبلغ حسابش كاسته ميشود و در زماني كه محتوايي براي آن سرويس موجود بود براي وي ارسال خواهد شد.گوران در پاسخ به اين سوال كه در صورت ارسال نشدن به موقع يا ارسال نشدن پيامك براي كاربران هزينههاي وي چگونه جبران ميشود، گفت: در صورتي كه پيامك حاوي اطلاعات به كاربر نرسد، هزينهاي از وي كسر نميشود و در صورتي كه امكان ارسال مجدد آن باشد، اطلاعات با تاخير چند دقيقهاي مجددا براي او ارسال ميشود.
ضريب خطاي دريافت سرويسها : ضريب خطاي دريافت محتواي خبري 1 درصد و در بخش چند رسانهاي حدود 20 درصد پيشبيني ميشود كه قسمتي از خطاي دريافت بخش چند رسانهاي به تنظيمات نادرست گوشي كاربر يا نداشتن قابليتهاي گوشي مشترك براي دريافت سرويس مربوط است.
در مسابقات جام جهانی فوتبال دو بخش اطلاعرساني و سرگرمي به مشتركان ايرانسل و همراه اول از طریق این سایت ارایه ميشود.
مجموع این سرويسهاي ارزش افزوده همراه اول و ایرانسل شامل پيشبيني بازيها، پيشبيني بهترين بازيكن، معرفی تيم محبوب، اخبار فوتبال جام جهانی 2010 ، محصولات فيفا در جام جهانی فوتبال و آخرين نتايج بازيها خواهد بود.در مورد نحوه استفاده مشتركان ایرانسل و همراه اول از اين سرويسهابه زودی اخباری اعلام میشود كاربر سایت ایستگاه پخش زنده فوتبال براي استفاده از خدمات ارزش افزوده ميتواند يك پيامك بدون متن به شماره ای که بعدا اعلام خواهد شد ارسال كند كه در ادامه فهرست سرويسها شامل شش سرويس كلي ارایه شده توسط سایت ایستگاه پخش زنده براي وي ارسال ميشود، سپس كاربر كد سرويس مورد علاقهاش را به همان شماره که اعلام خواهد شد در قالب يك پيامك جديد ارسال ميكند.
به عنوان نمونه براي استفاده از سرويس پيشبيني بازيها ابتدا كاربر ميبايد شماره 32 را در قالب پيامك به شماره .... ارسال كند، سپس فهرست بازيهاي همان روز در قالب يك پيامك جديد براي كاربر ارسال ميشود كه در آن براي هر بازي يك شماره پيشبيني شده است. كاربر شماره بازي مورد نظرش را مجددا در قالب يك پيامك جديد به شماره 2010 ارسال ميكند، در نتيجه فهرست جديد شامل برد تيم الف، برد تيم ب يا مساوي براي كاربر پيامك ميشود و كاربر ميتواند پيشبيني خود را تا قبل از آغاز نيمه دوم در قالب پيامكي به شماره .... ارسال كند و در صورت درست بودن پيشبيني در قرعهكشي جوايز شركت كند.
با انتخاب شماره 34 توسط كاربر و ارسال شماره به 2010 فهرستي شامل 10 تيم محبوب جام جهاني براي وي ارسال ميشود و كاربر با انتخاب تيم محبوب خود ميتواند از نتيجه بازي، زمان بازي، تركيب تيم، نتايج بازيهاي رودررو، حواشي، خلاصه بازي، درخواست همه سرويسها، مشخصات اعضاي تيم و محصولات چند رسانهاي شامل تصوير و تم استفاده كند.
هفت سرويس اول ارايه شده در اين بخش عضويتياند كه با انتخاب هر يك از آنها در روز بازي تيم محبوب انتخابي محتواي مورد نظر دريافت ميشود، که برای عضویت باید به سایت پرداخت دات کام مراجعه کرد همچنين كاربر با انتخاب محتواي چند رسانهاي در قالب يك پيامك يا يك لينك اينترنتي دريافت ميكند. طرفداران يك تيم خاص ميتوانند از تخفيف ويژه برخوردار شوند، به اینصورت که در فهرست خدمات مربوط به تيم محبوب كد خاصي براي طرفداران همان تيم پيشبيني شده كه با شماره گيري آن كد، طرفداران همان تيم ميتوانند از تخفيف ويژه تلفني و ارسال SMS به يكديگر استفاده كنند.
خدمات ارايه شده در بخش اخبار : در اين بخش كاربران فهرستي از خدمات شامل اخبار داغ، مهمترين خبرها، زمان بازيهاي امروز و زمان بازيهاي هر روز را روزانه دريافت ميكنند.
خدمات محصولات فيفا شامل تصاوير، تم، ويديو، بازي و آهنگ پيشواز است.
براي درك بهتر كاربران از نحوه عملكرد هر يك از سرويسها توضيحاتي نيز در پيامك هر مرحله وجود دارد.
نحوه دريافت هزينههاي استفاده از خدمات پیامک در جام جهانی فوتبال : بخشي از خدمات در همان لحظه درخواست كاربر، با كسر مبلغي از اعتبار به وي ارايه ميشود كه مبلغ مورد نظر در زمان معرفي سرويس به اطلاع كاربر ميرسد. بخش ديگري از خدمات نيز براساس اشتراك كاربر پس از تاييد وي از مبلغ حسابش كاسته ميشود و در زماني كه محتوايي براي آن سرويس موجود بود براي وي ارسال خواهد شد.گوران در پاسخ به اين سوال كه در صورت ارسال نشدن به موقع يا ارسال نشدن پيامك براي كاربران هزينههاي وي چگونه جبران ميشود، گفت: در صورتي كه پيامك حاوي اطلاعات به كاربر نرسد، هزينهاي از وي كسر نميشود و در صورتي كه امكان ارسال مجدد آن باشد، اطلاعات با تاخير چند دقيقهاي مجددا براي او ارسال ميشود.
ضريب خطاي دريافت سرويسها : ضريب خطاي دريافت محتواي خبري 1 درصد و در بخش چند رسانهاي حدود 20 درصد پيشبيني ميشود كه قسمتي از خطاي دريافت بخش چند رسانهاي به تنظيمات نادرست گوشي كاربر يا نداشتن قابليتهاي گوشي مشترك براي دريافت سرويس مربوط است.
No comments:
Post a Comment
دقت داشته باشید که نظرات شما در ایستگاه پخش زنده پس از تایید نمایش داده خواهد شد
و چون ما اجازه هیچ گونه دخل و تصرفی در نوشته ها و نظرات خوانندگان نداریم در صورتیکه قابل نمایش به عموم نباشد از تایید آن معذوریم
بنابراین حفظ شئونات دینی و کشوری را در نظرات خود بنمایید
از اینکه مطالب ما را پی گیری می کنیید خوشحال و دلگرم به ادامه کاریم